Video

Hoff känns som hela dagen bara blåst iväg... Jag har in princip varit i skolan, hem med Ida och sen till kusinen. Dagen har verkligen rusat iväg!

Nu gör jag inte speciellt mycket typ ligger på sängen och bloggar. Men nu har jag en viktig fråga till er läsare!

ÄR DET NÅGON DÄR UTE SOM VILL OCH ÄR SUGEN PÅ ATT GÖRA EN LITEN VIDEO TILL MIG MED FONZIE OCH SÅNT? KOMMENTERA ISF IN OCH SÅ KOMMER NI FÅ EN LÄKNING OSV!

Undrar bara eftersom att jag inte ha något bra program och så vill jag sätta ihop några minnen på mig och den lilla fina filuren. De här åren som vi lärt känna varandra har ju varit fantastiska , tänk första året lärde vi känna varandra och nu är han som en bästa vän för mig. Han är alltid där för mig och hjälper mig att må bättre det han som gör att jag mår bra om något är svårt, det är han som stöttar , det är han som finns <3

//Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0