vem är din stora idol?

Har du någon idol som du ser upp till? Någon som du vill bli som, lyckas lika mycket som? Jag kan faktiskt inte komma på någon direkt nu, men jag tycker NellieB är en grym tjej trots sin ålder och som lyckats så fantastikskt bra. En av Sveriges störta hästbloggar, sponsrad av Höök, 3 ponnysar och tävlar MSV och ännu högre! Det är väldigt bra för att vara 12 år tycker jag, det är faktsikt skit bra! Go Nellie!
20120511-081632.jpg
Sen har jag ju även andra som jag gillar och ser upp till. Bland annat Patrik Kittel och alla dem där :)


// Lowa

Kommentarer
Postat av: Lowa

Var gärna med i min veckans blogg tävling då man kan vinna en länk på min blogg i VARJE inlägg jag gör i en veckan!!

2012-05-12 @ 20:31:21
URL: http://girltimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0