Värsta beskedet

Detta besked är också en av de värsta som jag någonsin kommer att behöva ta in och bara släppa sen. Jag kommer inte tävla Fox nå mer.

När han har haft spatt så är det sjukt svårt att få bort om det går bort och så är han utdömd och får inte tävla. Annika har sagt det och det hugger i hjärtat och med ge det att jag måste släppa honom som tävlingsponny. Jag fick inte många månader med honom, men de månader som jag hade med honom var en av de finaste. Ingen kommer kunna ta den del av mitt hjärta som han hade. Men att bara få se dig i stallet och att du mår bra , det kommer glädja mig. Jag kommer aldrig sluta älska den hästen, men bara jag få se honom och sitta på han rygg på ridkursen eller andra saker, kommer glädja mig. Den ponnyn var en del i mitt hjärta och jag kommer aldrig, aldrig någonsin glömma bort min första tävlingsponny<3

Ursäkta mitt språk, men fan vad allt ska vara jobbigt ibland!

//Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0