Vänner

Alla har vänner, vissa mer eller mindre. Jag har underbara vänner som jag skulle offra livet för, vissa inte.
Men dem som står mig närmast är Vikkan, Issa, Erri, Lo, Fatma, Agnes, Stina och Lowa.
Ni betyder allt och lite till. Jag kan säga allt till er och att ni inte sprider det vidare som löss.
Och varför det är just n i är för jag gått igenom så mycket med er.
Såklart älskar jag er alla men just ni, skulle jag offra livet för.
Ni skiner upp min dag när jag har svårt.
Vikkan-Du är så bäst
Issa-Jag litar på dig och du finns alltid där
Erri-Jag har kännt dej h e l a livet och du är alltid där
Lo-Du och jag har hittat på en massa tokigheter, fan att du flyttar
Fatma-Du fyller en med en massa jädrars power och har alltid ett leénde på läpparna
Agnes-Forever and ever
Stina-Du är så undrebar
Lowa- Vad kan man säga om dig <3
image description
//alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0