Seriöst snack om bloggen ,NU KÖR VI!

Min helg har varit rolig, tråkigt och blandat! Jag firade ju valborg med en massa och så har jag kört lite skoter och hoppat i snön (som än finns kvar).

Nu tänker jag snacka lite serious snack om bloggen då. Blogguppdateringen blev dålig den vecka vi hade sportlov och sen har vi inte orkat sätta igång den igen. Vi har tjatat om förlåt och att vi ska skärpa oss, men inget har hänt. Och nu har vi tänkt igenom det här riktigt noga, bloggen  kvar eller bort? Och vi kom fram till att vi ska kämpa, vi ska få upp den grymma uppdateringen, vi ska få tillbaka läsarna vi ska kämpa! Vi kommer göra allt som krävs vi kommer bli den riktiga AH som vi varit. Vi kommer skärpa oss, vi kommer bli något , vi tror på er och vi tror på oss!
'
Den AH som engång fanns här kanske växte upp och blev lite mer serious i det riktiga livet och glömde bort bloggen helt eller kanske vi haft mycket att göra. Ingen vet inte ens vi faktiskt!

Men här och med LOVAR jag och Alma att real AH kommer komma tillbaka och vi kommer inte försvinna igen, om vi gör det behöver vi ert stöd, det är ni som kommer hålla oss uppe.

Håll i er NU KÖR VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0