@sängen

Det finns så mycket som är så himla bra i mitt liv och jag hade inte kunnat önska nå bättre. Sen finns det dagar man helst vill glömma bort, dagar man inte vill minnas, dagar som är för tuffa för en. Det är då man ska sätta ner foten och möta världen med öppna ögon och säga NEJ. Vill du förändra något i ditt liv? Gör det när du har chansen!

Bara något random jag kom på nyss. Ska iaf sova nu och förbereda mig för fotodag imorgon i skolan, Inge stall.

Just det nu till sommaren så kommer jag och Alma börja fota mycket mer ridpass och filma i massa och det kommer nog börja ganska snart tror jag så nu ska ni minsann få se på fina bilder och filmer! *godnatt*

//Lowa


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: men jag är så dååålig på att prata på film ;) haha

2012-05-10 @ 02:14:25
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0