No way out Och erbjudande

Jag har ingen väg ut. Idag måste jag göra tre headers. Gjorde en till Wilma, men blev inte nöjd så jaja.
Sätter igång nu och ikväll, ALLA som kommenterar, gör jag en header OCH design, länkar.
Säg bara färg (om detta inte spelar någon roll så skriv bara att jag ska göra en. :)
och mejla gärna bilderna. Annars tar jag från eran blogg.
Det jag kräver att ni mejlar är era inloggnings uppgifter. Super erbjudnad va? Men AH's halv års dag är inget att svamla med!


Våra första headers.
//Alma

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gör en header åt mig ^^ ta bilder från min blogg, behöver inte va super seriös bara lite på skoj liksom :) Bara header då jag har bloggplatsen jue :) Sen kan du sms:a när du behöver lösenord coh sådant, right? :)

2012-05-06 @ 20:33:01
URL: http://paandan.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Gör en header åt oss, ta gärna någon bild på mig och Turbo och Jessica och E-mail, du kan ta från facebook. Färgen ska vara ljusgrön, skriv bara när du vill ha inloggningsuppgifter och om det är något annat! :)

2012-05-06 @ 22:28:28
URL: http://teametjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0