Lite sommarprat

Nu innan jag ska sova tänkte jag att vi kör lite sommarsnack. För mig kommer vissa delar av sommaren vara fullspäckade och vissa dagar kommer jag kunna ta det lugnt. Fonzie kommer åka på bete ungefär vid midsommar någongång, och jag hoppas jag får komma och bo hos Eva och dem i en vecka som jag gjorde förra året, hjälpa till med Fonzie och sånt. Men det kommer bli lite tufft när inte Trollfot kommer vara där...

Men men jag hoppas verkligen jag får åka dit eftersom jag inte ska på något ridläger i sommar. Sen kommer jag även åka utomlands till Turkiet och vara där i två veckor. SKÖNT!! Och sen har jag inget mer inplanerat än så länge. Vet ej hur det kommer bli med bloggningen under de veckor som jag är i Turkiet, antingen får det bli pause för min del eller så gör jag lite tidsinställda. Jag kanske fixar någon som gästbloggar kan också hända. Vi ser ju än är det ju länge kvar, eller hyfsat iaf :)

Vad ska DU göra i sommar?


//Lowa


Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Vinn ett par ridbyxor ♥

Härlig bloggdesign!

2012-05-15 @ 10:06:43
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0