Fox <3

Ja har tänkt så mycket på Fox. Tankarna snurrar och snurrar och egentligen vet jag inte vad jag ska ta mig till. Så jag visar inget. Jag kan gråta, jag kan skrika, jag kan vråla, men jag vet att det inte kommer hjälpa.

Istället är jag tyst, men jag kämpar tro mig. Om inte annat har jag hoppet kvar, tron. Även fast jag kanske inte gråter eller gör något annat, så kämpar jag inombords. Det går inte en dag utan att jag tänker på allt som hänt, vad som kan ha varit felsteget, vad som gjorde honom halt. Det värsta är ju att jag inte kan göra något, att tro och hoppas är det ända jag kan göra.

Tro mig ibland vill jag bara stå upp och skrika allt vad jag kan, jag vill springa till honom med något magiskt botemedel så att han blir frisk. Jag vill krama och han hans tunga huvud i mina armar. Men som vissa skulle kunna beskriva mig " jag gråter bara i regnet". När ingen ser, när ingen vet, tro mig då gråter jag , jag gråter så himla f--kin mycket , jag gråter inte bara när du och du ser på.

Jag vet inte nästan något om inflammationen han fått bara att spatt är en inflammation i hasen. Jag vet inte om han kommer bli frisk , och jag vet inte vad som kommer hända. Han får en andra chans har de sagt, men efter sommaren vad kommer hända då om du inte blir frisk?

JAG tror på dig Fox. Jag kommer finnas för dig. Jag kommer ha kvar hoppet. Jag kommer alltid hoppas. Jag kommer alltid vara där. När ingen ser eller vet då gråter jag. Det är du jag släpper ut det, helvetet som vi hamnat i. Du är inte värd detta , det är ingen, ingen är värd att få en inflammation som kanske aldrig går bort. Det är ingen värd---> speciellt inte du, du som lärt säkert flera barn att rida bättre, alltid varit den snälle. Alltid gjort ditt bästa, det som någon aldrig kan ersätta--> du har lagt ett märke i mitt hjärta, och det märket får inte slitas bort. Det är du och jag och en massa andra, vi kommer kämpa för dig. JAG KOMMER FINNAS FÖR
DIG NÄR DU HAR DET SOM TUFFAST.

Fox, du och jag.


Behövde skriva ut detta , jag orkar inte hålla känslors tillbaka för livet är inte speciellt vackert alltid. Den här tiden är jobbig men vi kommer ta oss igenom den. Han, jag och alla andra som är redo att kämpa för honom. Fox the one.

//Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0