...

Känner mig på riktigt dåligt humör. Jag tittar på bilder gråter och gud vet allt, ändå är han bara några kilometer ifrån mig. Men OBS, att jag inte riktigt vet än om han är utdömd från all tävlan hörde bara av en att hon hade hört att Annika sagt det, så det är inte 100% säkert, så ni vet om det!

Om det nu inte är så att han är utdömd så blir jag ju såklart jätteglad, men jag tror ändå att jag inte kommer fortsätta tävla honom. Eftersom Daphne och jag verkligen börjar få kontakt och lära känna varandra så kommer det känna som att börja om på nytt med Fox. För om jag ska vara ärlig så känns det som det kommer gå bättre för mig och Daphne just nu iaf. Men som sagt mest troligt får ju Fox inte tävla nå mer så.. Ja det blir ju Daphne hur som helst liksom, och det är absolut inge dåligt men eftersom vi har fått kontakt osv. Men egentligen var det ju Fox jag ville gå igenom denna resa med.

//Lowa

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3155358/images/2012/pic_204350204.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0