dressyr tävling med Moa Kauppila och Fabian Hunter

Just det kan ju berätta lite snabbt om tävlingen jag följde med på i lördags. Det började med att jag åkte till jukkas stallet och hjälpte Moa att fixa där. Sen knoppade jag och Moa Fabbe och vi höll på att få psyk på honom eftersom han vägrade stå still och så har han så tjock man så allt gick fel. Men sen till slutet fick vi dem hyfast bra! Gosch vad snygga de var (och speciellt den i luggen som jag gjorde ) haha. Nä dem blev faktiskt fina.
'
Sen kom ju mäster fotografen Lowa och knäppte några bilder som jag kan bjussa på. Bilderna är lånade av Moa (länkning i hörnet) men det är jag som fotade alla :)
Och sen så körde vi några ego bilder på det fina ekipaget!

Kommentarer
Postat av: Jonna & Moa

Fin blogg! :D Bloglovin byte?

2012-05-01 @ 21:07:10
URL: http://weirdgirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0