Awsome Girl

Jag känner den här helt grymma personen. Människan som verkar inte ha något hat i sig som inte verkar ogilla nåt. Alma Oja heter hon, Alma Oja 12 år.

Alma finns alltid där för alla. Ser hon någon ledsen eller arg, likaså glad eller lycklig så stöttar hon alltid en. Hon är en sån ÄKTA VÄN, en vän man verkligen att lita på! Jag och Alma är kanske inte bästisar ,men ändå nära vänner. Jag kan berätta allt till henne för jag vet att hon inte berättar vidare, jag kan säga vad jag känner för henne för hon lyssnar alltid och tar det med sig.

Jag har blivit sviken, varit ledsen, arg, glad, lycklig men ändå har ALLTID Alma stöttat mig. Vått som torrt. Och om jag på något sätt någonsin sårat henne så skäms jag, för den här vännen skulle jag inte ge upp för alla pengar i världen. Alma är en sån person man aldrig klarats sig utan. Vi har bloggen, fine. Men vi har mer också, vi har vänskapen, jag hade aldrig gett upp den, inte för den minsta sak i hela världen.

Så mycket betyder Alma för mig. Hon är inte bara en bloggpartner, hon är mer, hon är tjejen som alla älskar, som alla vill vara vän med. Och jag har turen att få vara hennes vän. Den chansen tänker jag aldrig spola bort! Hon stöttar mig och JAG KOMMER STÖTTA DIG I VÅTT OCH TORRT.

Alma du är älskad och du ska veta det. Dem som har dig som vän har verkligen tur, du betyder så sjukt mycket för oss alla. JAG älskar dig och jag vet att många andra gör det! Kärlek till denna tjej, ALMA OJA 12 ÅR.

//Lowa


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fint skrivet av dig Lowa. Jag blir verkligen glad. Å vet du vad??! Jag älskar henne också :0)

2012-05-24 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0