Wanda

Det gick piss dåligt idag kan jag säga. Red Wanda och det kändes som jag bara skumpade på ryggen. Sådana här dagar så tänker jag verkligen varför valde jag dressyr? Jag bli arg på mig själv för att jag inte förstår övningen eller gör fel hela tiden så allt går jätte dåligt. Den som rider Wanda på dressyren är jätte duktig på att rida och det känns ju bättre för mig som knappt får henne att gå på tygeln. Hoff, ja ni hör ju.
'
Men nu ska vi inte tänka negativt, jag har ridit dressyr i typ 4 månader och håller på att lära mig grunderna än. Men jag tycker det är så jobbigt att rida andra på dressyren än Fox eftersom det är honom jag vill lära känna, honom jag vill utvecklas på och honom jag behöver börja känna bättre och veta hans punkter.
'
Vi jobbade mycket med ställningar och lite skänkelvikning, men som sagt ridpasset gick super dåligt så har inte sån motivation att berätta om det.
Jag rider i lättsits därför ser det ut som jag lutar mig framåt.
'
Ser ni skillnaden? Här rider jag på Fox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0