Uteritt Daphne

Red ju som sagt ut Daphne idag. (Förhoppnings vis ska Fox sätta igång kommande vecka! ) Jag red ut med Ellen och vi skrittade bara eftersom det är så hårt över allt, så lätt att de vrickar något. Ända hem till mig for vi, in på gården och åt lite knäckebrö och sockerbitar. Hon var jätte fin! Lite het mot slutet men annars, gud vad fin hon var. Lyssnade jätte bra på mig och gjorde allt jag bad henne att göra, det gillas stark! Vi var ute i hela 1h och en kvart tror jag , men vi skrittade ju bara så det var nog skönt för alla.
'
Det ända som förstörde var vädret, snöstorm.... Roligt, kan det inte vara bra väder någongång?!
Bilden snattade jag av Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0