Utan för stallet, vad händer då?

Ja vad gör jag när jag inte är i stallet? Jag umgås med mina härliga vänner och myser på gärna med Harry och närmaste. Men mest är det nog mina fina, underbara vänner som jag umgås med och hittar på hyss med. Sen har jag ju även er, eller rättare sagt bloggen som också har blivit en stor del av mitt liv (alltså datorn). Men här kommer en sak som ni kanske inte visste om mig , jag älskar att åka längdskidor. Alltså jag åker inte slalom utan längdskidor, jag tränar det inte men kan åka någongång i veckan. Jag ska börja träna mer med det nu när snön fortfarande är kvar eftersom det är en super bra träning för hela kroppen osv ;) Nu fick ni veta lite saker som jag inte nämner så mycket i bloggen!

Älsklingen som ska visa att han e starkasr och ska putta ner mig i leran-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0