to dare to hope, daring to believe that energy to do everything

Kan inte vara bra för hjärnan att tänka såhär mycket alltså... Det är hemskt, men kanske en sanning. Jag kanske måste börja fundera på vem jag vill tävla om det går så illa med Fox att, ja ni vet. En sten i hjärtat liksom, det finns ingen som kan jämföras med dig. Jag vill inte rida någon annan, jag har inte någon j*vla lust att kämpa med någon annan. Jag vill kämpa med dig, tillsammans♥ Hjärtat mitt, bli frisk, jag vill inte ens börja tänka på frågorna som kommer komma upp då...

Kommentarer
Postat av: Matilda- livet på ett ridgymnasium

sv: tack så mycket ;)

2012-03-20 @ 21:35:41
URL: http://ridehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0