tiden går

Ja tiden börjar dra ihop sig och det börjar bli dax att packa och sånt. Ska bli grymt kul, fick veta nyss att vi ska titta skräckfilm som vanligt ;) Ska även tvinga henne att förhöra mig till provet så att jag klarar det. Ska fixa de sista tidinställda nu innan jag går och packar upp. Tror inte att jag gör mer än ett-två st tidinställda till söndagen men på lördagen får ni lite mer iaf! Aja det här får bli näst sista inlägget för mig idag, eller mest troligt i allafall, kan hända att jag snor någons data får se ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: jag har inte gjort designen från grunden, det är en gratis design. Men, jag har gjort små ändringar själv :)

2012-03-30 @ 17:34:16
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem ska du till ? (:

2012-03-30 @ 18:43:37
Postat av: Lina

SV; okej, hoppas ni får det trevligt^^

Vilken film ska ni se?=)

Jag gör inget hehe, ska kanske kolla på film snart=)

2012-03-30 @ 18:44:34
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0