Svar till frågestund (Lowa's del)

-Rider du Fonzie ofta?

Svar: Nej jag kan inte påstå att jag rider Fonzie speciellt ofta, men jag får ju rida honom du och då och de dagarna njuter jag av den ridning jag får av honom. Men det gör inget att jag inte får rida honom så speciellt ofta bara jag får sköta honom så är jag nöjd. Såklart vill jag ju rida honom :)

-Hur gärna vill du ha en egen häst?

Svar: Det vill jag VERKLIGEN ha! Jag har ju ställt mig i stallplats kö och verkligen längtar tills jag får en. Men det som är synd då är ju att jag måste sluta Fonzie men som sagt det kommer ta flera år och jag vet inte ännu om jag får skaffa en häst. Vem vet jag kanske har slutat med ridningen då, men det hoppas jag ju verkligen inte ;)

- Lowa hur länge har du tävlat Fox?

Svar: Jag har tävlat Fox sen Januari men jag har inte tävlat direkt ännu utan bara startat en klubbtävling. Just nu tränar jag mycket mera men tyvärr inte med honom, men det jag hunnit hitills med honom har varit grymt roligt och lärorikt! Nu håller vi bara tummarna på att han blir frisk! ♥

-Lowa ifall Fox inte blir frisk hur blir det då med dig och tävlingar?

Svar: Den frågan var svår eftersom jag inte tänkt på det så mycket. Men OM det skulle hända så har jag faktiskt ingen anning! Tävlingarna kommer jag nog inte bry mig så mycket om jag kommer förmodligen vara helt nere och förstörd. Tävlingarna kommer jag ta i andra hand och för tillfället vill jag absolut inte tävla någon. Det jobbiga är ju att jag kanske måste börja tänka på det iaf. Hoppas du fick svar på din fråga!

-Hur högt har du hoppat som högst?

Svar: Hehe jag har inte då hoppat speciellt högt eftersom jag just nu inte är speciellt intresserad i hoppning. Men 80-85 cm har jag iaf hoppat :)
Tusen tack för era fina och svåra frågor! :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0