stressig dag

Dagen har varit stressig som tusan så har inte hunnit blogga. Men nu har jag tid att slå mig ner och göra ett inlägg äntligen. Så fort friluftdagen var slut så åkte jag med mommo och moffa och åt lunch , sen så körde de mig till stallet.
'
Bytte om och sen började jag att göra allt åt Fonzie. Idag duschade jag även av honom och skrittade av honom. Sen var det bara att byta om snabbt innan jag åkte till sjukhuset för att ta sprutan. Vill ni veta en sak? Det gör ondare när de sprutar in den där vätskan än när de trycker in sjävla sprutan!
'
Var även och gosade säkert 30 min med Fox. Så mysigt vi hade♥ Jag klarar mig bokstavligt inte utan honom , och jag kände det verkligen när jag stod där, fällde även några tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0