stalldagen

Alma kunde inte blogga idag så då ska jag alltså jag skriva om hennes dag
/ Lowa
Och kan säga att jag knappt vet vad hon gjorde!

Idag var jag ju i stallet som vanligt och skötte Foxy. Fixade allt med honom och red, och sen så pysslade och mös jag med honom engång till. Ikväll så sover Vickan och Stina över hos mig så det är därför jag inte hinner bloggar och det är därför Lowa får slänga ihop ett inlägg som säkert inte ens stämmer halvt.. Men men imorgon så ska jag rida ut med Lowa och Fonzie och ev. med Vickan och Fabbe också, har även grönt-kort kurs imorgon som börjar kl 9. Men som vanligt åker väl jag alldeles förtidigt till stallet ca sex typ ;)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0