Stalldag 7/3-12

Kom till stallet vid 06.15. Klappade och gosade med Foxy lite grann och sedan så gick jag till Viktoria och pratade. Sopade sen Foxys stall och ridhus gången. Agnes hade ridit ut Foxy så nu kom de in. Hon skrittade bara ut med Viktoria och Fabbe eftersom Foxy fick Vaccination igår kväll.. Skrev också på Foxys mini whiteboard tavla lite nödvändiga saker. Åt sedan lunch med Viktoria, Emilia, mamma och Stina. Agnes släppte ut lillgossen.

Vid tio över tolv så hjälpte jag Fatma att mocka åt Ferrari eftersom Anki (ägaren) frågade om hon kunde göra det för en hundralapp. Och sen så hjälpte jag även henne att bära vatten till honom.
Stod återigen hos Vikkan och babblade. Satte mig i klubbrummet och åt middag vid fyra.
Klappade Foxy och for hem vid halv sex. En grymt mysig dag. :)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0