ridkursen

Hehe, mina önskningar går väldigt sällan i uppfyllelse, och idag var en sån dag. Red Parda som vanligtvis nästan är skänkeldöv men j*kla vilken sprutt det var på henne idag. Väldigt tur att jag red med sporrarna, tycke jag fick fram henne rikigt ordentligt.
'
Tycke det gick helt okej, ibland gick tillochmed jätte bra, dock så är hon ganska stel och man får vara på henne med skänkeln hela tiden. Nånå , nästan att hon börja springa för mycket vissa gånger :S
'
Vi jobbade nästan hela tiden på en åttvolt som vi gjorde i trav/galopp/skritt och skulle böja hästen. Vi red utan stigbyglar större delen av passet och det gick väldigt bra, måste bara komma längre bak med min ytterskänkel på volterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0