Nu mot stallet

...eller först så ska jag gå ut med hunden. Dagen började ju jätte bra vaknade halv åtta och fick typ panik för jag börjar 9 och måste gå tjugo i , är så seg.. Så jag skyndade mig och var klar kl tjugo i. Då gick jag till "mötesplatsen" där jag och några kompisar brukar mötas och ingen var där, så jag bara jaha okej då går jag väl själv då. Tänker inte komma försent tänkte jag ju. Och när jag gått halva vägen tror ni inte att jag kommer på att vi börjar först 12.10 så det var bara att gå tillbaka-.- Tittade på One Tree Hill och mös med Harry, och efter jag ätit lunch så gick jag till skolan...
'
Jag vet jag är så smart ibland, men kan ju trösta mig med att jag fick se OTH :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Kolla gärna in min bloppis, nu finns massa snygga kläder till salu! :D Ha en fortsatt bra dag :)

2012-03-12 @ 17:15:00
URL: http://apparelbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0