min stalldag

Min vackra, lugna , sköna, avslappnande dag. Eller rättare sagt min stressade, jobbiga och tuffa dag i stallet men så roligt! Gjorde klart stallet på 1h med de andra (vilket som är väldigt snabbt) sen så hade vi grönt-kort kurs i 3h. Vi läste och gjorde del-prov och lite annat smått och gott, men tycker verkligen att det är krångligt. Inte sakerna men att få det att fastna, det är  så mycket på så kort tid om jag säger så ;)
'
Efter det var det bara att börja med Fonzie, så släppte ut, mockade och gjorde alla andra viktiga saker. Sen kom barnledningen , ledde Ior i 30 min och det var sammanlagt tre barn som red, så det var ju chill. Fortsatte sen med Fonzie. Klippte även Fox långa vilda man, kan säga att den behövde verkligen en omgång! INGEN fin man kan jag ju säga att han hade men det har han nu :) Eller mycket finare iaf! Klippte även lite av svansen och öronhår då han hade fått nästan en stor buske, haha ni skulle sätt. Så nu är alla rena och fina , snygga och ompysslade! :)
Nu är den äntligen borta! :D
Denna bild är ej tagen av mig. Tror att det är Eva!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Svar: Tack! :D

Din med!



Jätte fin häst!

VAd heter han/hon?

Vilken ras?

2012-03-10 @ 17:18:30
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0