min dag idag

Hej, han inte göra tidinställda igår därför har det varit så tyst från min del;) kan säga att jag ska snart till stallet och sköta bästa Fonzie själv idag vilket också är skönt, då man få ha han för sig själv. Ska jag göra något annat idag? Typ inte när jag kommer hem så ska jag se det senaste avsnittet från TVD och sen så ska jag titta lite OTH. Hehe mina dagar när dem är som bäst.
'
Eftersom jag inte har så mycket att skriva så kan jag säga att det varit ett riktigt ordenligt slagsmål och ett lite mindre i skolan och så har Ida bitit mig i kinden... Ida... Haha vi bildade hög och sen skulle hon "testa" på mig, hämd ljuva hämd säger jag bara! Sen har det inte hänt så mycket mera, bloggar senare och gör tidinställda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0