Mår bättre

Jag är så ledsen att jag försvann så plötsligt igår. Behövde tänka och minst ut sagt vara själv och andas. Jag mådde verkligen inge bra igår, men nu mår jag bättre och hoppet är stort!
'
Slutade skolan vid halv fyra så har inte hunnit blogga eftersom jag var tvungen att slänga i mig något att äta, men men ;) Vet inte hur Fox mår i dag men förhoppningsvis så mår han bättre. KOMMER UPPDATERA VÄLDIGT BRA de har dagarna som kommer. Kan vara skönt att skriva av sig och framför allt att ha några som vill läsa det :)

Kommentarer
Postat av: Moa Kauppila

sv; näääduu! Det ser ju konstigt ut med usa under sadeln! :o

2012-03-15 @ 16:40:59
URL: http://moakauppila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0