Luleåresan

Det började med att vi åkte tåg från 05.30 till ca 9.30... Tråkig och allmänt lång tågresa var det. När vi kom fram till Luleå så gick vi och fikade direkt innan stan öppnade och sen så gick vi på stan till ett, åt lunch och sen så fortsatte vi.
'
Tillslut blev det lite tröttsam eftersom vi hade gått igenom alla butiker minst 2 gånger så då gick vi och bara strosade runt lite grann. Det här vi jag med mig hem från stan:
  • Röda Chinos
  • Nät tröja grå
  • Skinnjacka
  • Pilotbrillor
Inte så mycket men är nöjd med mina köp ;)
'
Sen så var det ju hemfärden också. Det började bra och efter typ 30 min så körde vi på en älg så vi var tvugna att stå stilla i 2 timmar eftersom de var tvugna att koppla på ett nytt lok för att de inte fick upp lufttrycket. Väldigt lång bussresa var det men jag och Moa gjorde den hyfsat kort genom att skrämma bort folk från oss och skratta. Två timmar extra i tåg, Yipppi! Sen kom vi ju hem vi 11 tiden någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0