Livet är inte värt att leva ibland

Jag vill inte ens stava orden men jag tvingar mig själv. Fox har alltså blivit halt igen på samma ben. Mest troligt kommer det nog ta längre tid och läka nu eftersom det är andra gången på kort tid. Så livet är åt helvete just nu och jag är så ledsen, arg, vill skrika , vråla , slå sönder något, men jag vet att inget blir bättre av det och det gör mig ännu ledsnare. Varför ska detta hända, varför kan han inte bli frisk?
'
Gjorde allt med Fonzie och det gick bra, har inte så stor blogglust om jag säger så. Kan hända att jag uppdaterar något inlägg senare men har prov imorgon också, så förvänta er inte förmycket!

Kommentarer
Postat av: Perfectly Unbroken ♥

Fin blogg, ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2012-03-14 @ 20:00:10
URL: http://perfectlyunbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0