Lite random

Halloj! Nu sitter jag och tittar på tv helt ensam och nu duschad. Efter BB blir det ju att sova och det känns verkligen som det behövs eftersom jag har ont  i huvudet och är sjukt trött. Undrar vem jag får rida imorgon? Mmhh, hoppas det blir någon rolig, det är ju inte så roligt att rida stallets segaste eller stelaste häst på ett dressyrpass. Imorgon ska jag ju även sköta älsklingen med Sara och det ska bli roligt.

Fundera starkt på att vara med i en skid sak om jag får med mig någon kompis perfekt träning ju! Ska ju börja träna lite nu eftersom man vill komma in i beach 2012 . Konditionen har ju inte varit den bästa under vintern om man säger så, nu ska den banne mig förbättras! Nä nu ska jag börja kolla lite  den börjar ju alldeles strax. Mest troligt slänger jag in ett inlägg till annars så säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0