ingen stalldag

Nu har jag slutat skolan efter en väldigt skön dag. På idrotten åkte vi skidor och jag blev skit sur eftersom jag inte hade någon glid och kom knappt ner för en backe.. Och jag som hade tänkt träna lite och staka hela vägen, där ser vi ju hur det gick. Jaja , nu är det väl bara tagga till ikväll då vi ska åka skidor i varggropen 5km. Det får inte ta mer än en halvtimme!
'
Idag är det ju en stallfri dag, inge roligt. Längtar redan till stallet men kommer inte få vara där förren på måndag (om man inte räknar med på lördag men då skriver jag ju bara slutprovet och hinner inte hälsa på någon). Men men jag får ju iaf träffa mina älsklingar på lördag en kortis :)
Bild bristen börjar bli stor och kameran går ju inte att använda på 3 veckor. Batteriet har börjat tjorva så nu är den på repning i Malmö eller Stockholm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0