Hur mår fox?

Mmmh, svår fråga men har fått veta att Fox ska åka ner till Boden för undersökning, känns inge bra alltså.. Förra gången var det ju inte så allvarligt. Nu rinner hoppet ut sakta men säkert. Förlorar jag dig älskade ponny så vet jag inte vad jag gör. Vi SKA klara det här tillsammans, honey. Älskar dig obeskrivligt mycket, den korta tid vi fått tillsammans har varit en av de bästa.
'
Och vi måste fortsätta ha den tiden, du får vila nu och bli frisk sen så vi kan börja. Eller egentligen vill jag bara att du ska bli frisk, sen kan vi börja träna. Dressyren känns inte så värdeful när jag inte får rida dig, jag saknar att sitta på din rygg och känna den fantastiska känslan. Jag saknar dig, jag saknar oss♥
'
Värsta perioden i mitt liv allltså, när Fonzie mår toppen mår du inte alls bra, jag ber till Gud att du ska få bli frisk, må bra och stanna där. Den korta tid vi haft tillsammans, känns som evigheter eftersom vi hade så roligt. Det känns som jag känt dig i flera år fast jag nyss börjar lära känna dig. Hur kommer livet se ut om jag inte få ha kvar dig?
'
ATT DU BLIR FRISK KILLEN DET ÄR ALLT JAG BER OM, ALLT JAG NÅGONSIN KOMMER BE OM.
DU KOMMER INTE BEHÖVA VARA ENSAM, JAG KOMMER ALLTID ATT VARA DÄR VID DIN SIDA. ÄLSKADE FINA PONNY. JAG ÄLSKAR DIG VERKLIGEN FOX♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kika gärna in på vår blogg, den handlar om Anna & Astrid, två satsande ponnytjejer, en som satsar på hoppning och en som satsar på dressyr, hoppas du kikar in och följer vår resa, glöm inte att lämna en kommentar vad du tycker om den!  Kram, förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! <3

2012-03-19 @ 21:01:03
URL: http://powerponys.blogg.se/
Postat av: Julia

Hujja, hoppas han blir bra snart! ♥

2012-03-19 @ 21:06:48
URL: http://hundenturbo.blogg.se/
Postat av: T O V E K J A E R R A N

Åh, det finns inget värre än när ens bästa vän blir sjuk :( Jag hoppas verkligen att allt löser sig, håller tummarna! Och tack så mycket för din fina kommentar :)<3

2012-03-19 @ 21:48:03
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0