Hemma

Har just kommit hem från en slitsam dag i stallet och en kul ridtur i stora ridhuset. Var tvungen att hjälpa med stallet för annars skulle jag inte få rida... Jaja, thats life. men fixade det jag var tvungen och sedan smet jag och red även om jag inte fick. Passade på. Haha.:) red ganska länge och hårt. Sedan så fick Leona också skritta lite på långa tyglar medans jag gick bredvid. gick sedan in och borstade lite grann. Han inte rykta idag... Gick och åt lunch och släppte ut. Mockade med hjälp av Moa. Blandade mat och bar vatten. Tog in Tira eftersom hon var tokig och tjejen som dem frågat om hon kunde ta in var lite för liten eftersom det var så blåsigt så Tira skulle dampat sönder. Så tjejen tog in Foxy istället. Åkte sedan hem./Alma

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0