fredag

Hoff det är nästan så att jag kastar ut datorn genom fönstret när den är så seg ibland-.- Som sagt idag blir det inte en så speciellt rolig dag för mig då jag måste städa och gå ut med hunden i STORMEN. Annars tycker jag faktiskt att det är ganska skönt att gå ut med honom, lyssnar rätt ofta på musik och så släpper man allt för några minuter och det är jätte skönt! Hehe och idag måste jag ju städa mitt bombnedslagna rum också, det är faktiskt mindre roligt. Men får ta och lyssna på musik och då och då slänger jag nog in ett inlägg till er också :) Idag kommer jag försöka blogga så mycket som möjligt. Alma är säkert redan i stallet och kan nog inte blogga förren kvällen.
'
Men sen har vi ju våran lilla hemlis som släpps idag också kl 12. 00 den får du inte missa! Ha en bra morgon/dag! :)


Kommentarer
Postat av: fanny

vad har du för hund? :)

2012-03-09 @ 14:39:10
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: Fanny ♥ (MFFRYTTARNA)

Söt häst :)

2012-03-09 @ 16:40:03
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0