Det är inte rättvist

Det är inte sant. Det är inte rättvist. Varför du?

Igår när agnes var ute och red så kände hon att Foxy gick lite konstigt. Fast hon tänkte att det bara var underlaget som var konstigt. Och när hon började trava så fortsatte han att gå konstigt.
Skrittade sedan ut med Viktoria efter bananvägen och det var då on kände att han haltade.
Hon ringde mig när de kommit till baka. Jag och mamma åkte ner.

Vi stod och mös med Foxy medans mamma letade Anki som är bra på sånt dära.
Hon sa att vi skulle speina i stallgången så hon kunde titta om han haltade.
Varken Hello, Sofia eller Anki såg nått men mamma ska åka kring tio då det inte är några ungar i stallet.

Vi frågade Agnes om hon hade kratsat hovarna och det hade hon.
Hon hade också kännt på benen men vi gjorde också det.
Han kändes inte varm eller svullen. Fast han får vila idag för säkerhetsskull.
Jag går och leder honom när jag kommer dit idag och myser extra mycket med honom.

Älskar dig ♥
image description

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

va tråkigt :(

2012-03-15 @ 07:32:43
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0