läs viktigt!

Nu blir det lite förklaringar till ett och annat och hoppas ni hänger med i svängarna och läser igenom detta!

Frågestunden som kanske vissa inte ens sett, kommer avslutas denna vecka, vilken dag vet vi ej, men den ska avslutas med ett videoinlägg. Så känner du att du har något du undrar över eller bara vill veta, så klickar du på länken och frågar på!

Designen kommer också fixas denna vecka, men eftersom det nya blogg.se temat börja tjorva som bara den så har det inte gått! Usch så jobbigt, så det kommer fixas också!

Sen har uppdateringen varit lite dålig under helgen eftersom jag har fyllt år och haft en massa folk hemma hos mig så jag ber om ursäkt! Det ska bli som vanligt nu igen.. Fonzie har även åkt på bete så nu vet ni det om ni inte visste det redan.

Nu ska jag fortsätta bråka med blogg.se ,eftersom jag inte kommer in på designen och så har den här OM saken kommit tillbaka.. Kan inte ens logga ut så nu ska det bråkas och jag tänker inte ge mig! Förresten så funkar inte appen för mig av någon konstig anledning därför har inga nya bilder laddas upp, ska försöka få igång den också! Hoff, det gjorde ni bra blogg.se varför kunde ni inte låta det va?!

//Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0