deepshit

Seriöst , alla mina drömmar har ju gått i uppfyllelse om man tänker efter. Allt jag strävar efter har blivit sant, varenda lilla sak , nästan. Det jag ska göra nu är att bli bättre, bli bättre, utvecklas, bli riktig bra.

För ett år sen trodde jag aldrig jag skulle få tävla i Dressyr, jag gillade inte ens dressyr då, jag trodde inte jag skulle få byta ridgrupp, träna i dressyrgruppen och få rida Fonzie som jag gör nu. Jag trodde inte det, hade inte ens en enda tanke på det. Det här halvåret har jag utvecklas mer än jag gjort på 2 år känns det som. Allt som hänt detta år är ju helt amazing. Alla vänner jag lärt känna, jag har bytt skola, börjat rida dressyr, tävlat, året har ju varit helt jävla sjukt och amazing!

Jag menar, hela året har inte varit bra, det har hänt saker men 2012 har ändå varit MITT år. Först klubbtävlingen med Fox som slutade med 59,9% och sen med Daphne som slutade med 66,6% man ser ju redan skillnaden på några månader. Min ridlärare tyckte också att jag utvecklas mycket under den tid som hon haft mig, och jag kan säga att det aldrig gått utan henne. Annika har verkligen hjälpt mig att utvecklas, hon har fått mig att tro att jag verkligen också kan. Allt har ju egentligen gått upp och ner, var ju inte en rolig tid då Fox blev halt. Men det blev som lite lättare sen när Daphne kom in i leken, jag menar jag glömmer ju aldrig Fox, han var ändå den första men eftersom han aldrig kommer bli den med mig som Daphne kommer bli så måste jag ju släppa han lite. Måste liksom fokusera på Daphne eftersom vi har sååå mycket jobb framför oss.

Men Fox finns där och han kommer aldrig glömmas, ingen ta just hans plats! Så nu är det alltså Daphne, tjejen som jag aldrig någonsin tänkt på att tävla i dressyr och titta hur det kan gå. Nu är hon den jag tävlar och den jag vill tävla. Se hur det kan gå, hur fel man kan ha. Men den värld jag lever nu i, de besluten jag tagit, jag ångrar inget!

Det jag kommer fokusera på nu är Daphne, bli bättre, utvecklas. Kommer även fokusera på Fonzie såklart och bloggen.

Daphne- Bli bättre, utvecklas med hon. Kunna starta LB:1 någongång, bli ett med henne. Få bättre kontakt med henne, lär känna henne.

Fonzie Twist- Fortsätta sköta honom, få rida honom mer, bara fortsätta som det
 varit, bli ännu närme med honom än jag redan är fast det är svårt eftersom vi är väääldigt tajta med varandra.

Bloggen- Bli större, utvecklas mer, få mer , ge mer, bli mer. BLI NÅGOT STORT OCH MINNES VÄRDS.


//Lowa

image description






NI BETYDER MEST <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0