tisdag

Godmorgon alla morgon trötta/pigga läsare! Idag väntar ännu en dag med sommarjobb, men förhoppningsvis den sista! :D Mest troligt inge stall idag heller om jag inte svänger förbi en sväng för att tömma det sista av skåpet men ser ju hur jag gör. Har iaf laddad med tidinställda så nu kör vi! Förresten lite kort information bara!

På torsdag kväll åker jag till Pajala och är borta där 2 dar? vet ej men nåt sånt, sen åker jag utomlands 30 juni i 2 veckor, så Alma kommer få hålla bloggen uppe så mycket som det går, självklart kommer jag göra tidinställda och blogga från mobilen då och då, men när jag är utomlands kanske det inte går suuper bra.. Men gör lite tidinställda lite här och där då! :)

//Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0