Stalldagen

Kan dra igenom lite snabbt hur min stalldag sett ut. Började med att titta på hoppningen och heja på alla såsom syskon till vänner som det gick sjukt bra för. Sen började ja ju fixa med Daphne.

Sa till Agnes och Några andra det tar ju bara 40 min att knoppa så det går ju ganska snabbt, gissa vem som stod i 1,5h och höll på , jo Lowa Åström. Som tur var fick jag hjälp med alla det andra sakerna av min fina vän Ellen, tack så mycket! Vi smorde, bytte schabrak, ryktade och pysslade i en massa, tvättade benskydden och benen osv. Så nu hoppas jag verkligen att det går bra imorgon, ska plugga lite program och vara med Agnes. Rider ju LC:1 igen så jag kan ju programmet hyfsat bra redan.

Nöjd över knopparna blev jag faktiskt, eller iaf lite! :)

//Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0