Sommarjobb

Har sommarjobbat och började 09.30 så hann inte slänga in ett inlägg innan. Det är inte det roligast som finns om man säger så....

Idag blir det ju sista ridkursen och sista gången jag rider på vanlig kurs innan sommaren. Sen får klubbponnierna lite sommarlov de också, dressyren är det inge mer av utan den är slut och börjar till hösten igen, tråkigt tycker ja men men.. Om ja har tur så får jag ändå rida ut Daphne ca två söndagar eller en hoppas verkligen det! :)

Sköter ju Fonzie imorgon och mest troligt denna vecka åker han på bete i Pajala. Ikväll blir det att sova hos Agnes och mysa på med henne! Dan kan ju inte bli bättre eller jo, om sommarjobbet hade varit klart.

//Lowa


Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Åh vad underbar du är! Och kan inte annat än säga detsamma, du är en underbar vän, är så glad över att jag lärt känna dig och finns alltid här för dig! Du betyder massor min fina vän, älskar dig! <3

2012-06-11 @ 12:40:09
URL: http://typisktida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0