Smått och gott


Lite lunch nu från sommararbetet. Verkar som Kiruna inte riktigt kan bestämma sig vilket väder de vill ha, regn hit och sen uppehåll, och så håller det på. Ojoj jaja man får väl kämpa på ändå! 

Ska jag berätta en liten sak? Tror inte jag berättade den men på lördag åkte ju Fonzie på bete som sagt och då skulle jag ju tidigt till honom för att säga hejdå, tror ni min klocka ringer?! Nej den ringer inte och jag missar honom man bara WHOOOHOO! Nej usch men jag får iaf träffa honom till midsommar för då åker vi dit ochsås får jag vara med honom där. Om jag får tror jag att jag kommer vilja vara där lite längre senare och sköta honom. Men först Åker jag till Turkiet 30 juni! :D


//Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0