Morgondagen

Tittade nyss på en film med familjen, tro det eller ej men den var svensk och BRA! Inte ofta jag tycker svenska filmer är bra, men för engångs skull så var den bra och man skrattade mycket. Så tummen upp för den! Imorgon blir det att jag åker till stallet en snabbis för att prova pannbandet på Daphne, det är storlek cob och hennes huvud är litet så lite orolig är jag.. Men  förhopppningsvis sopassande det och det gör ju inget om det är litee för stort, så hoppas hoppas! Pannbandet är grymt snygg så hade varit vädlshit synd om det inte passade, annars kommer jag förstora hennes huvud så det blir större. Haha Skojjar men ändå det ska minsann passa! Jag skafp det att passa ;D lite hur min morgondag kommer se ut ;)
 
//Lowa
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0