Klubbtävling Dressyr 10/6-12 LC:1

Framridning: Kändes ganska springing och ville inte fokusera så mycket, lugnade sedan ner sig och arbetade på fint. Red fram i voltarbete, övergångar och tempoväxlingar. Galoppen kändes sjukt fin och sen började även traven kännas finare. Tillslut gick hon som jag ville och jag kände mig nöjd och eftersom jag var 1 startande så fick vi gå in på banan och rida fram lite där också. Jobbade med samma saker och hon kändes likadan.
LC:1 : Hon kändes fin, delvis, hon blev lite väl springig ibland tyckte jag och så ibland så tappade hon tempot. Men i det stora hela tyckte jag att det gick bra även fast det kändes sämre än det tydligen var. Jag är SJUKT nöjd över både hennes och min insats, jag hade inte kunnat göra något mer än vad jag gjorde och det gick ju som det gick, vilket som jag är stolt över, vinst i LC:1 med 66,6 %, andra gången jag tävlar och första gången jag tävlar henne hade väl inte kunnat gå så mycket bättre va? Grymt nöjd e jag, sjukt nöjd faktiskt! :)
Prisutdelning:


Daphne & Lowa Åström LC:1 66,6%

//Lowa

Kommentarer
Postat av: Moa

Du var grym och är verkligen värd det! Btw Alma du och Foxy var också grymt duktiga! :)

2012-06-10 @ 21:40:53
URL: http://moamukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0