fredag

Okej , det är fredag idag, dan före jag åker. Dan började med att jag stack ut på en jogging tur i 30 min, och ska ge er ett litet tips bara, spring inte med tom mage! Jobbigt blev det! Och nu ska jag duscha och fixa lite i mitt rum och göra tidinställda innan jag åker till min morfar som fyller 70 år idag. Senare på kvällen blir det KF med vänner innan jag går hem tidigt och hoppar i säng!
 
Kan berätta lite om vad som kommer hända imorgon. Kl 07 så åker vi mot Luleå, och det tar ca 4 timmar så vi är där ca 11. Vårat flyg till Turkiet går först 16.55 så jag vet inte vad vi gör innan ett typ. För vid 13/14 så måste vi ju checka in osv. Så landar jag i Turkiet kl 23 svensk tid och då är den 12 turkisk tid.
//Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0