frågestunden

Känns inge bra att göra er besvikna och det men nu är det nämligen så att jag inte har en möjlighet att träffa Alma innan jag åker till Turkiet, därför måste jag tyvärr, svara på frågorna enskilt och i ett inlägg ist för ett video inlägg, eftersom jag inte hinner hålla på att tjorva med det och ladda upp. Jag åker på lördag och måste packa och en massa, jag är ledsen men så blev det! Men det kommer komma fler möjligheter helt klart! Så förlåt mig, men mer chanser kommer komma!
 
Moa Kauppila
 
*snöstorm i juli eller all snö smält med sol i december?
 
SV; Blir helt klart, all snö smält med sol i december, eftersom jag gillar sommaren mycket mera och snöstorm i juli känns väldigt trist, vad snön borta i december gör ju också det iförsig..
 
Tina
 
Vill någon av er jobba med hästar? :)
 
SV; Nu kanske jag gör er lite besvikna, men nej. Jag vill inte "jobba" med hästar när jag blir stor, men jag vill ha hästar som min "fritidshobby". Jag känner om jag börjar jobba med hästar tycker jag kanske det inte är kul längre och slutar helt, så hellre en fritidshobby för mig helt klart!
 
Wilma Lageholm
 
Vilken sport skulle ni gå i förutom ridning ?:)
Vad är det högsta ni hoppat?:)
 
 
SV; Om jag inte ridit hade jag nog velat gå i... mmh asså det här blev svårt.. kanske i friidrott? Vet faktiskt inte, kommer inte på någon nu om jag ska vara ärlig!
 
Ja eftersom jag är dressyrryttare så har jag inte hoppat så himla mycket men jag har faktiskt hoppat 80-85 cm! Hade gärna börja hoppa lite mera också, och lite högre om jag ska vara ärlig! :)
 
 
Amanda
 
Hur länge har du ni ridit? :D
 
SV; Jag har ridit i ca 7 år så jag började alltså när jag var 7 år :)
 
 
Smilla
 
Hur många gånger har bi ramlat av (hästen)?
Hur många hästar har ni skött och vilka var de?
Snyggaste hästmärket?
 
SV; Ojoj jag har tappat räkningen men om man säger att vi ska ramla av 100 gånger så har jag kanske 80 gånger kvar, så typ ca 20 stycken tror jag :)
 
Jag har skött tidigare Royal Demarco som då ägdes av Eva, skötte även ett tag medans hans nuvarande ägare äger honom Anki. Sen har jag ju även skött klubbisar som tex Holger, Fonzie (vita) och Mansanto. Kommer inte på någon mer men kan helt klart vara nån jag glömt!
 
Snyggaste hästmärket, mm det tycker jag är ganska svårt att svara på såhär. Jag har inte en och så tycker jag många hästmärken är fina. Men kan säga att en av mina favoriter är i alla fall schockemöhle :)
 
Cassandra
 
Gillar ni dip dye på håret? Puss
 
SV; Jag själv har aldrig använt det, men sett det på några andra och jag tycker helt klart det är snyggt! Så ja blir svaret på frågan! :)
 
 
Blev inte jätte många frågor att svara på men bättre än inga och här har ni svaren för min del , tack för frågorna! :)
 
//Lowa
 

Kommentarer
Postat av: Lowa

Synd att du inte kan träffa henne :( Men ha de så bra på turkiet då! Har ni fått nya Blogg.se?

2012-06-28 @ 23:09:33
URL: http://girltimee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0