flum inlägg

Dagen har varit fullspäckad! Men som tur gjorde jag ju några tidinställda så jag har faktiskt uppdaterat idag ändå ;) Duktig jag känner mig! skämta.. 
 
Men iaf nu är sommarjobbet klar,så det kanske blir att svänga ner en sväng till stallet för att hämta stallkläderna? Tror det men vet inte ännu får se om jag orkar och om jag har någon skjuts, för det regnar idag, har gjort det hela himla dagen...  Längtar till torsdag då jag får äntligen träffa min lilla sötnos , eller kanske stora? ;) Prop eller mer känd som Proppen, ni vet han, B-ponnyn som är 125cm som jag red. Det är han som står med Fonzie på bete så blir väl att säga lite hej till honom också. Hehe jag har tråkigt har ni märkt det, eftersom det här blev ett meningslöst inlägg och inte intressant men det blev ett inlägg iaf, och förhoppningsvis fattar ni lite av det :)
LÄNGTAR!
 

//Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0