Enskild blogg eller inte?

Nu menar jag det, det är super viktigt att nu ger mig svar, era åsikter osv! Många har personligen sagt och kommenterat att dem gärna vill att jag skaffar egen blogg. Har varit lite tveksam och det är jag än idag men jag har tänkt såhär Isf om det händer att jag bloggar på båda och ser vilken det går bäst för och vilken jag vill satsa på! Det är inget emot Alma för jag älskar verkligen den tjejen, utan det är för att just ni sagt och att det känns lite som om bara jag bloggat under några dar nu. Men som sagt jag kommer inte sluta blogga här förren det inte känns bra nå mer och som sagt få jag se vilken det går bäst för, om jag nu skaffar egen blogg!

Nu är den viktiga frågan till er som jag vill att just DU svarar på till mig, är du en av dem som vill att jag skaffat egen blogg och Isf har du något namnförslag?

//Lowa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0