Dröm stallet

Jag brukar typ ha lite idéer om hur mitt drömstall hade sett ut. Och nu ska jag försöka förklara det alltså så här lite smidigt , ja det är väl bara att börja!

Om jag nu hade haft ett stall så hade jag velat att de skulle vara gult på utsidan med svarta knutar (konstig färg jag vet! ) och sen så skulle jag vilja ha fina träfärgade boxar. Ridhuset skulle vara träfärgat med en fin läktare och speglar så man ser hur det går för en. Sadelkammaren skulle nog få vara vit och så skulle de stå en massa skåp och sånt där. Hagarna hade varit stooora och ridbanan ute hade också varit stor. Lite av mitt drömstall och så kom jag på att när jag var mindre så kom jag och en kompis på att stallet skulle heta Stall Floppa toffla så , haha kanske måste döpa den till det! :)

HUR SER DITT DRÖM STALL UT, LITE KORTFATTAT?

//Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0