Dressyr tävling Daphne

Nu har jag anmält mig till en klubbtävling på söndag med Daphne. Ska rida LC:1 och har ingen aning om hur det kommer gå! För ibland är hon ju jätte fin och ibland ja.. Ey men vi ska kämpa, vi ska kämpa som tusan! Andra tävlingen blir det ju för mig, med en helt ny häst, allt kan hända om man säger så. Men förhoppningsvis så går det väl bra har inga höga förväntningar har ju trots allt bara tävlat 1 gång tidigare och med Fox dessutom, så det är bara att heja på oss och hoppas att allt kommer bli bra! Jag ska göra mitt bästa nå mer kan jag inte.

//Lowa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bloggar bara DU om ni är två

Som driver bloggen ?

2012-06-04 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0