Daphne, hur blir det, frågor

Hur kommer det bli att tävla Daphne, vill jag tävla någon annan?
 
Har fått några såna frågor och nu tänkte jag (eftersom jag inte har något att blogga om) att jag skriver svaren!
 
Jag kan egentligen inte svara om hur det kommer bli att tävla Daphne (förhoppningsvis får jag ju det, men inget är 100% än) hon är ju ett sto som kan stressa upp sig lite för lätt ibland. Men oftast så går det ju väldigt bra för oss och vi kommer kämpa på bra tror jag och förhoppningsvis komma ganska långt tillsammans. Sen det här med tävlingsresultaten kanske inte kommer vara det bästa men hon är trots allt en klubbponny och inte min egna. Men jag tror faktiskt att vi kan komma långt och hon är verkligen en ponny som jag vill komma långt med. Daphne är en väldigt fin och glad ponny det enda som kanske är lite "jobbigare" är att hon lätt stressar upp sig i olika miljöer men man kanske kan få bort det tillslut eftersom hon inte tävlat allt för mycket om man säger så!
 
Nej, jag vill inte tävla någon annan. Kan faktiskt inte tänka mig någon annan, alla de andra klubbponnierna är inte kanske de bästa i dressyr och jag trivs med Daphne. Det skulle ju egentligen varit jag och Fox men efter allt som hänt kan jag faktiskt säga att den känns bra med Daphne och att jag absolut inte vill tävla någon annan än henne!
 
 
 
Daphne
 
C- ponny
Född 1996
Har Arab i sig sen vet jag inte kanske svenskt -----?

En glad men envis tjej, det gäller att komma på hennes punkter så funkar allt toppen! :)
 
//Lowa
 

Kommentarer
Postat av: eliset

hej fin daphne är hon ä min favorit =)

2012-10-24 @ 10:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0