Dagen som varit

Vaknade till klockan nio och började göra mig i ordning för att åka till poikki. Åkte dit vid tio och red ut en sväng barbacka. Åkte hem efter att ha släppt ut honom igen. Åkte till festivalen med Isabelle och Sara. Dom for hem efter ett tag så jag var där ensam till fyra innan jag gick till min moster. La mig och sov på soffan innan jag gick till festivalen igen. Kollade på Loreen med min kusin och sedan åkte vi en karusell. Kollade omkring och köpte även lite thaimat. Gick runt och kollade på olika kläder med mera. Köpte inget och sen gick vi och kollade på Veronica Maggio. Åkte aladin och åkte hem.  Ska gå och sova snart så jag orkar upp imorgon.
//Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0